Läkarbeskedet kom igår...

Ja igår kom det som jag har gått och väntat på.. provresultaten från läkaren, men dom var väl inte så positiva som jag hade hoppats på att de skulle vara. det stod typ dom är bättre än sist men dom e fortfarande dåliga så nu ska du få lite starkare tabletter och äta dom i ett halvår, sen gör vi ett uppehåll till nästa höst/vinetr så får du  komma in och göra fler tester och se hur det ser ut, du kommer att få komma in en gång om året i ca 5 år och kolla så att värdena inte sjunker...
Så såg det ut alltså... så idag ska jag hämta ut recepten på apoteket och hoppas att dom fungerar..
usch.. nervös.. men men vad ska jag göra jag måste ju äta dom, för så dålig som jag var förra hösten till våren vill jag ALDRIG må igen. det var fan jobbigt, och sen vet jag inte om älsklingen skulle orka med en sån tid igen.. det tog mkt på honom med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0