regn & slask

Ja sakta men säkert närmar sig vintern, skönt tycker jag, vill att det ska bli kallt och snö snart, det är så jobbigt att ha hund när det är regn och slask ute.
Men nu efter en dags städning av vardagsrum, tog inte en hel dag men det var jobbigt.. i promise.. ich sen så är ju jag en person som har ordning i in oreda och nu när jag tydligen har städat för ett tag sen så har jag städat undan en skiva som jag måste ha.. suck.. har letat i heeela huset och inte ett spår efter den.. grrr.. och inte svarar människan som har fixat den till mig heller.. men men.. så e det... får hoppas att han hör av sig snart..
Har spelat lite wii idag provade  jag zelda thwiligt prinsess, och sen har jag sett vet ni vad som kommer ut!!

New Super Mario Bros wii .. <3

som gamla hederliga nintendo mario <3<3<3<3<3<3<3<3<3 måste ha så är det bara.



Lector<3Bright :D
två gospojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0