Ångest


Ångest, vill inte... orkar inte.. vet inte farför jag känner såhär bara gör det.. vaknade med känslan imorse och har inte kunnat skaka den av mig på hela dagen fast jag har försökt.. har även försökt att klura ut varför.. funkar inte bra det heller.. :( men men vad gör man.. jag tror  det har med tt göra att jag och älskligne, eller jag tycker att det känns som att vi har glidit ifrån varandra.. kanske kommit in i vardagen som dom flesta säger.. men det känns inte som vanligt.. som jag är van vid att det ska kännas när vi är tillsammans. saknar den närheten som vi har haft, nu känns det som att vi knappt tar på varandra..
nej nu måste jag försöka mig på att hitta på ngn mat...
vill inte vill inte, bludnar man tillräckligt hårt försvinner allt då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0