Första inlägget

Japps, då var det dags för det första inlägget då :D
idag var jag hemma från jobbet, världens huvudvärk OCH när jag vaknade så var mina fingrar toksvullna, fattar inte hade ont i lederna, sådär som man har när man är riktigt sjuk. så jag hoppas att jag inte blir det. Skulle ju vara hemskt med att få en släng av influensan i domhär tiderna.

En bekant bröt ihop igår, jättehemskt, hon hade fått missfall, och var i vecka 14 nu, men fostret hade dött i vecka 7 men att hennes kropp inte uppfattat det då hon hade fortsatt utvecklats. hemskt, så iallfall i fredags så var dom på ultraljud och då såg dom ju att fostret inte levde längre. Så idag är hon på sjukjuset för att göra abort, sjukt jobbigt när man inte känner personen så bra och se dom bryta ihop, man vet ju liksom inte hur man ska bete sig, det e ju super hemst, jag hoppas verkligen inte att jag kommer vara med om det.

Fast å andra sidan så fungerar ju det inge vidare för oss. jag och min sambo har försökt att bli gravida i över ett år nu, men det går inge vidare, men det kommer väl säkert när man e redo. Så iallfall bestämde vi oss för att köpa en hund istället, så nu här vi stolta ägare till en Estrela Mountaindog eller Cao Da Serra Da Estrela som dom egentligen heter. Han är helt underbar vår lilla Lector, eller ja han e inte så liten, två år och 50kg fluffis :D

ÅÅÅ Så kul med en gammal granne ska flytta tillbaka igen, hoon har haft sitt hus uthyrt då hon bott nere i skåne ett tag men ska nu flytta tillbaka, huuuur kul som helst!!! I LIKE!!

Nu har vi lagt klart golvet i "hela" huset med, blev supersnyggt, sååå nu e det bara att ta ner tarpet, spakla köpa förg och måla hela huset istället. men men det kommer är det kommer vi tar lite i taget. Bilder kommer lite senare när jag orkar koppla in kameran och hårddisken i datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0