home alone

själv hemma ikväll igen... älsklingen var tvungen att jobba extra.. saknar honom så mkt.. humöret e inte bra just nu.. vill bara ha en kram och sitta och mysa med hjärtat mitt.. men men... ikke..
ska gå ut med hunden lite på tomten så han får kissa av sig lite sen tänker jag faktistk slänga mig i bubbelbadet..
Idag annars så har jag jobbat, kul som vanligt. men jag hade mina nya as snygga stövlar btw.. men har lagom ont i fötterna nu.. Pain..
vill att det ska vara lite kallare så jag kan ha min aas coola skor med rosa fluff... bild kommer senare :P så himla sköna och bara för att dom är så fjortis så e det sååå jag :P
nej badet kallar, så god night sleep tight and dont let the bedbugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0