köttmix

Ja dagens inlägg kommer handla om vad vi har haft för oss idag och den stora nyheten att Lector nu äter upp sin mat även om vi har börjat blanda i lite köttmis/vom/köttkross, vi varierar lite men dom funkar litek bra, huvudsaken är att han äter så jag e glad för det. Han har ätit jättedåligt sen vi fick honom och jag vill ju inte att han ska gå ner i kondition mer än vad han redan har gjort.
Idag var vi till vendel till älsklingens kusin och gud dotter,  hon är så underbart söt så det e ju inte till att man längtar ännu mera. men men med våran tur så känns det som att det aldrig kommer att hända.. :( Men tiden bara flög iväg medans vi var där, som vanligt tycker jag :D Sjukt ändå att man inte är där mera eftersom det bara tar ca en halvtimme genom skogen. Och det är ju som in till stan lixom. Det får vi ändra på.

Idag åkte mormor och morfar till Skottland, dom reser supermkt men det e bara kul tycker jag, det gäller att passa på medans man kan, morfar är ju inte vid den bästa hälsan tyvärr. men jag hoppas han är kvar i många år till, kan inte tänka mig att dom ska försvinna, det e ju mromor och morfar dom ska ju alltid finnas där, som mamma och pappa, dom kan ju inte bara försvinna, kommer bli helt förstörd när det händer.

Imorgon börjar min första dag som arbetslös med, får se hur det går då, men älsklingen är ju ledig med så det går nog bra, ska städa, slipa lite spackel och kanske börja måla lite, vi ska in itll stan en sväng med, funderarpå om vi ska svänga förbi ikea en snabbis och fixa en färgkod som vi vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0