Mörkrädd och varulvar

Ja jag säger då det det är inte alltid lätt att bo på läandet, jag älskar det men jag e fan så mörkrädd, när inte hjärtat hemma så måste jag ha lampan tänd, och jag får sjuk hjärtklappning när jag ser en varulvsrulle för jag e livrädd för dom, skitfjantigt jag vet, men det e fan min gamla grannes fel som berättade så jävla snuskiga historier så man fasen inte kunde sova om nätterna. Skyller aaaaalllt på honom :P
sååå nu sitter jag här och har hjärtklappning efter att ha spanat lite på gingers tail som jag tyckte var svinsnuskig när jag var liten, mene nu var den inte så snuskig men jag får fortfarande hjärtklappning, men men det får jag väl leva med, det e bara jobbigt och jag fasar inför vintern när jag måste gå ut med hunden sjalv på promenader.... scarry....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0