shopoholic

Idag har jag varit in till stan och dejtat med suss, supertrevligt, fyndade skor, ett par stövlar och ett par as coola gympadojjor med rosa fluff. :D och en massa kläder förstås. dyyrt, och imorgon ska jag fortsätta till ikea och handla en bäddsoffa och en fåtölj, och kanske två lampor om jag hittar några snygga.
Nu sitter jag och spanar på idol, lite lite, halft om halft.
borde fixa klart lilla hallen dock.. mene ja hur kul e det eg :P borde göras men jag har ingen ork till det idag, har tränat med lector på baksidan, i 40 minuter ca, lite lite kanske men vi har precis börjat så han tappar lätt fokus..
så nu luktar hela jag korv :P

Imorgon ska jag jobba på Dea, ska bli rätt kul tror jag, får se vilka man jobar med, men jag trivs där det e kul. men det vore nice med en fast tjänst ngnstanns... men men jag har ju inte ens börjat varit arbetslös än, har ju sån tur att jag jobbar på deas lager nu när sommarviket tog slut. så det e iallfall ngn vecka till.  Men jag håller tummarna för att jag får jobb snart., suck.. lite ledig vill man ju vara men inte hela tiden ;)

sitter och kollar på idol, och ska fika med mjölk och kärleksmums, och så har jag en tiger som sitter och tuggar mig i armen :P som jag måste busa med tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0