Hormonbehandling

Japps nu har vi börjat en undersökning. spännande, så nu har jag hormonbehandlats, var på ultraljud i tisdags och det visade att jag har ägglossning från båda äggstockarna nu så det fanns en liten "risk" för tvillingar, fast det struntar vi i vi vill bara att det ska bli barn :) blir det tvillingar är väl bara det ett plus?? mysigt så nu när jag har haft ägglossningen så går man ju bara och väntar på att det ska gå två veckor så att man vet om mensen kommer eller ej. och det är en lååång väntan. men ja det ska bli superkul och nu vill vi verkligen att det ska bli ngt, vi har ju försökt i två år, får jag mens denna månad iallfall skulle vi testa med hormonbehandling ngn gång till innan man gör en insemination. men det skulle ju vara nice om det ville fungera av sig självt.
Det är iallfall inte ngt fel på ngn av oss, så mkt är konstaterat.
Så nu håller vi tummarna på att jag inte får ngn mens om två veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0