Snart är det dags : )

På söndag är det dags :) BIM, :) spännande.
Lite hoppas man ju eftersom vi har pergotime denna månad, första månaden med pergotime. så man lär ju bli besviken opm mensen kommer på söndag.
Ihår hade jag ju trädgårdsarbetes dag, vilket jag absolut känner i ryggen idag, vi fällde fyra träd i vintras, behöll ett som vi har styckat upp eller vad man säger :) hehe lät som om det var ngt slaktat djur men ikke, en björk, som behövdes flyttas så att inte mossan(gräsmattan) blir dålig, försökte kratta bort spån från gräsmattan med mene det var fasen inte lätt, så då tömde jag komposten istället.
så idag är ryggen halvpaj, och jag har haft en städ och bakdag. tycker jag var riktigt duktig, städade huset tog ca 3h sen bakade jag i två-tre timmar, Det blev

Kokostoppar, kokostosca och fluffig kaka med passionfruktsglasyr.

Riktigt gott, en bagare måste ju smaka på bakverken innan dom kan serveras till gäster :P
ikväll kommer mamma och pappa för lite fika och spaning av dekleration. får se om pappsen tycker att han kan ta ngt fikabröd då han tydligen har bestämt sig för att banta *knas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0