Reproduktionscentrum

Hmmpf.. skulle ringa idag och boka in en tid mene ikke missade båda tiderna för bokning, imorgon måste jag komma ihåg det, det e ju inte direkt ngt man vill göra på jobbet så alla hör att man måste gå dit för att man inte fungerar som man ska.
Spännande spännande, vi går ju in i en fas när jag ska få hormonsprutor och så ska vi insemineras, hoppas att det klaffar så att jag kan göra det denhär månaden, vi vill ju verkligen att det ska bli en liten bebis här hemma.
så här sitter jag nu och längtar och längtar :)
igår mådde jag ju inge vidare så då sa alla på jobbet att jag var gravid, trött så in i bomben , svullen mage som tusan och träningsvärk i höfterna, utan att ha tränat på flera dagar :) så idag är det lugnt ingen svullen magen men fortfarande träningsvärk i höfterna så det ser lite roligt ut när man skruttar runt på promenaderna med hundarna :) haha grannarna lär ju tro att jag e knäpp :P men den bjuder jag påååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0