Man blir rädd

Det var ett tag sen jag skrev nu skäms på mig :) Men jag satt och läste en kompis blogg och jag måste säga att man blir lite rädd och orolig.
Du är värd mkt bättre gumman man ska inte behöva gå och må dåligt, och definitift inte behöva vara i ett förhållande där den ena parten inte är kär i en.
Visst det har inte gått så långt i n i ert förhållande så men kär brukar man vara från början det är inget man blir senare, visst det kan vara så och många som säger att kärleken kan växa fram men det verkar inte som om han är den som tycker att du är rätt för honom.
Från mina ögon sett så trycker han bara ner en väldigt fin och underbar människa som jag vet att många saknar. Tycker att det verkar som att du aldrig blir bra nog för honom i hans ögon och det tycker jag är helt fel. Du ska vara den du är och gillar han det inte så är det hans problem.
De flesta säger att du har förändrats sen du träffade honom och först ville jag väl inte hålla med men nu gör jag det, och han har inte förändrat dig till det bra sättet.
Du som alltid var stark och velat följa med ut på saker, nu får man inte svar längre på sms och du vill inte följa med ut, eller så e det han som inte vill det eller att du är så osäker på honom att du inte vågar... tråkigt..
Man ska aldrig behöva bli nedtryckt så det e bara så jag ser det.
Är han inte kär i dig så låt det inte gå längre sparka ut honom för du kommer att må mkt bättre av det själv än att om ett år ta tag i trasslet som han kommer att lämna bakom dig.
Jag vet att det kan kännas skitjobbigt att bli "ensam" men man blir så himla stark som människa och lär sig tycka om sig själv på ett helt annat vis man blir så mkt starkare och du är värd ngn som älskar dig och sätter dig på en pedistal, som ser på dig och man kan se hur han ser på dig med all kärlek som han har. Det ser man inte på J och det tror jag inte att man kommer göra.
Du är värd bättre. var stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0