Undersökningen

Har ju helt glömt bort att skriva om HyCoSy-undersökningen jag var på oich hur det kändes..
shit vad nervös jag var, tog två stycken lugnande naturläkemedelstabletter innan jag gick dit för att lugna ner mig :P
väl där så får man ett stolpiller med bedövning, kommer ej ihåg vad det hette.  vänta i 20 minuter sen kommer man in och dom gör ett vanligt VuL först för att se så att allt är okej innan dom börjar.
Jag hade hjärtat med mig och tur var det, skönt att ha hans stöd där.
Och shit vad det kändes, svårt att beskriva men om ni har haft mensvärk som varit så kraftig att ni bara har behövt huka er ner för att kurra ihop er eller ligga i sängen io fosterställning och bara längta till värken går över...
så kändes det som den värsta mensvärken ever... och kryddan på moset var väl när den ena sköterskan står och trycker ner magen och säger att jag spänner mig lite så det vore bra om jag kunde slappna av... lätt för henne att säga men jag försökte slappna av och kramade hjärtast hand lite hårdare så han fick ont i handen.. haha lilla hjärtat, hur ska det då gå under förlossningen sen :P
Allt såg iallfall bra ut och eftersom labbet har sommarstängt så kommer det inte att hända ngt för ens i augusti... låååång väntan men vi kanske lyckas bli gravida på egen hand. *hoppas*
Fast jag skulle ju hemskt gärna vilja ha tvillingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0