Karlar kommer man...

någonsin förstå sig på dom??
Alltså det paret jag prataqde om tidigare, fär han var otrogen osv och dom väntar sitt andra barn, han har inte fått bestämma ngn av gångerna att han vill ha barn hon har bara "blivit" gravid, hur nu det händer ;) men iallfall, NU ska dom köpa hund oxå, jag menar herre gud och det var hans förslag, har man det inte bra och är otrogen  mellan varven ska man verkligen sylta in sig ännumera än vad man redan är?? Bara en tanke från mitt håll, men vad vet jag, Jag tror bara att barn Aldrig är lösningen när man har det svårt och så och då verkligen inte två barn OCH en hund på det.. det är bäddat för katastrof, MEN det är en katastrof som jag kommer hålla mig vääääldigt långt ifrån iallfall..

//XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0