Åldersdiskriminerad

Ja det är inte varje dag som man blir åldersdiskriminerad, men idag var en sån dag, jobbar ju extra på en klädbutik och nu är det ett vik som öppnar sig om en månad, jag sa att jag var intresserad men tydligen är jag för ung.. hallå jag är 26år hur sjutton kan jag vara för ung för ett vik?? Så uppskattad är ju inte ngt man känner att man är just nu på jobbet, så jag ska börja söka mig efter ett annat jobb, jag menar hur svårt kan det vara att ragga upp ett nytt helgjobb?? Så avancerat ska det inte vara och jag hörde idag att det är en tjänst som öppnar upp i en annan butik som jag hade min praktik på när jag gick i skolan sååå jag håller tummarna för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0