VuL

Japps på fredag är det dags för nästa behandling i vårt steg att bli med barn, jag ska åka till akkis och göra ett VuL för att se så att äggstockarna är okej, sen är det dags för de röda dagarna och sen ha nedräkning tills jag har ÄL och då blir det in till akkis igen och göra en insemination, spännande.. det ska bli spännande, första försöket med insemination så jag hoppas att det räcker med ett försök.
Sitter och spanar på vad man vill ha till barnrummet, har världens planer :) ska försöka få tag på en overhead och börja måla lite på väggen som ska bli barnrum senare, funderar på vilka färger man ska ha, finns så mkt fina färger sen vill man ju veta om det är pojke eller tjej så man kan göra det fint.
Inatt drömde jag att vi hade en underbar liten dotter :) blond med prinsesslockar som sprang runt och busade på sommaren, underbart, vad jag längtar.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0