tomt i magen

Ja våra försök att bli gravida lyser med sin frånvaro, har nu under 4 månader provat på akupunktur, funkar sådära, inget plus än och nu orkar jag inte gå längre, visst jag blir sjukt avslappnad, en det gör ont när dom sticker in nålarna och när dom kommer in och "drar åt" dom efter en stund. så nu hoppar jag över det och har igen beställt fertilitetstét som inte kom förra gången jag beställde det.. så får v i se om det hjälper eller inte, ska ringa rep centrum imorgon med och lägga upp en plan till hösten.

det går upp och ner just nu med ena stunden så kan jag känna nej nu skiter jag i barn, är det inte meningen så skiter jag i det, medans i andra stunden hata livet för att det är så orättvist och att alla andra kan få barn men inte vi.. upp och ner med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0