mirakelmannen Pan motorras och en ny bil


Bjuder på en bild på lilla mig :) löshåret isatt, jag har köpt ett träns set från Rapunzel of Sweden, supernöjd och så kan jag sätta i det när jag vill, men vad tovigt det blir om det är utstäppt. har gjort en fläta fram de gånger jag har haft det i. Riktigt nöjd :D

Annars så har ett mirakel skett, för första gången på ett halvår så har jag ägglossning tack vare min underbara akupunktör Pan. Man blev ju nästan chockad när det vissade en stegring :P Så nu för vi hålla tummarna på att det har funkat och att ägget fäster. *håller tummar och tåååår*

Bilhelvetet har rasat, eller ja inte hela bilen men motorras på min älskade lilla Saab, så nu blir det att ställa av den, panik köpa Patriks Passat och spara pengar till en ny motor till Saaben, det e klart att man ska ha en Aero så att motorn blir svindyr, men men, ska prata med banken i veckan för tydligen behövde jag ha min personliga kod och en sån har jag ju inte, så den kommer i veckan så får jag ringa igen. 20,000:- Fattigare och en bil rikare... nu har vi ju "bara fem " bilar.
En gammal Bubbla som håller på att slipas ner och är heeelt uttömd, en opel corsa swing, en skoda felicia, fina Saab 9-5 Aeron och den nya då en passat, som jag för örigt bjuder på en bild :) och så går jag ut och sparkar lite på skrotSaaben :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0