10 nov 2010

Ja igår var jag ju ngt nervös alldeles ensam då älsklingen inte kunde gå från jobbet för att vara med. supernervös…. hade som tur var dock en av mina bättre läkare, förklarade att jag var nervös eftersom det gjorde ont föra gången och hon var lite fundersam för ont brukar det inte göra sa hon..
Och vet ni när hon gjorde så kände jag INGENTING, typ iallfall om man jämför mot förra gången. Hon förklarade vad hon gjorde varje steg och på sin höjd så kände jag lite stramande när hon förde in nålen innanför slemhinnan.

Så pratade vi efteråt och så frågade jag lite om hur vi går vidare osv om det inte blir ngt och så. superbra och påläst och det tycker jag inte att ngn av dom andra läkarna har varit.  Så om det inte fungerar nu så tänker jag kräva att jag får K som läkare när det blir IVF.

Håller tummarna nu iallafall, har kännt av ägglossningen idag, som sjutton, hade ju två äggblåsor på vänster sida och det kändes för det var bara på vänbster sida jag hade ont, som mensverk och inget på höger sida där det bara fanns en ”liten” äggblåsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0