101119

Ja igår ville ju bloggelibloggandet helt enkelt inte fungera.
Hade en mysdag på stan med finaste Sara och mys Edvin. Det blev lunch på Mariannes, kebab såklart :P Uppsalas godaste kebab ever så det så, sen gick vi upp till Gunnars för jag behövde ha Urine offdå Nilla hade kissat i vardagsrummet som trotts 4 skurningar kunde jag fortfarande känna lukten och idag efter en städning med urine off kunde jag FORTFARANDE känna piss lukt, så bara påt igen.

Efter det så gick vi och fikade på supermysiga valvet, som var supermyysigt, gillas mkt mkt mkt… varm choklad med grädde och typ chokladsås och en blåbärsbakelse. hur gott som helst var det .

Sen när jag kom hem så var det bara att fixa lite fika för att Åsa skulle komma över med Devil  och vi skulle åka ner på hundträning. gick riktigt bra faktiskt med tanke på att vi inte har varit där på tre veckor då vi jobbat som bara den både älsklingen och jag. Trodde att det skulle smälla en gång när vi tränade platsliggning det var sjukt nära men det gick bra i alla fall :D

Nej nu väntar maten blir ett litet till inlägg sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0