101122

Idag ringde det på telefonen, hemligt nr som johan brujkar ha så jag svarar bara japps, pinsamt när det inte var johan :D

Det var en christoper som ringde från din studio och hade fått mitt namn av Erki som varit där :)
Så nu den 16 december ska jag och älsklingen dit och ta lite fina bilder på oss båda :D ska bli super kul faktiskt. alltid kul att ha bra bilder på sig själv :D Så ska vi ge bort några och rama in som julklappar :D blir ju superbt det :D kanske man får ngn egen bild som man kan ha i cv:n som man skickar iväg.

man ska komma osminkad så tur att vi ska åka bil ;) ha tre ombyten med sig så det får jag ju klura på vad jag vill ha för ngt, ngt vardags som jag tror jag vet vad jag vill ha men vi får se, ngn fest, och ngt till :) Nackdelen med att jobba i modebutik är ju att man oftast är ”uppklädd” på jobbet. men som sagt jag vet en outfit som jag e nöjd med och tycker att jag känner mig snygg i så den blir det iallafall :D

ÅÅÅH vad kul :D

Nästa vecka ska jag boka klipptid med, riktigt nice, så man e snygg i håret på fotograferingen, börjar bli långt nu igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0