11 nov 2010

Idag har jag varit ledig :D sköööönt, har städat huset med min nya superdammsugare som jag ÄÄÄÄÄLSKAR,  Kolla bara vilken snygging :P

fast jag har den i blått och jag måste bara höja handtaget på den till skyarna så underbart bra och den e skit tyst OCH hör och häpna alla djurägare det finns speciella dammsugarpåsar till för dom som har djur, som e bra eftersom hund och katthår gärna kan börja lukta lite i påsen, så finns det en påse som neutraliserar doften. hur bra kan det bli egentligen??

Rekommenderar att beställa dammsugarpåsar från http://www.s-bag.se/ där finns dom braiga finn även allergivänliga påsar som suger upp så smått som pollen och håller det inkapslats.

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0