110102

Jahapp, ett nytt år och jag börjar med att vara ledig i TVÅ dagar, chockerande men sant :D
Året ser man fram emot mkt spännande främst då på v.6 då provrörsbefruktningen äger rum :D även om jag e supernervös inför själva operationsdagen, lokalbedövning och morfin, och en halv dag på sjukan, låter väl spännande ;)
Hjärtat börjar på ett nytt jobb, och han är superlycklig för det, jag med då han ökar lönemässigt :P
Jag jobbar inte kvar på gunnars, och rekommenderar alla att sluta handla där och åka till arken ist :) ,
vilket betyder två lediga helger i månaden, undrara jag vad jag ska göra då, det var ju några år sedan man var ledig på helger.

Nilla kommer få valpar vilket känns väldigt spännande även om dom inte kommer vara hos oss och att Nilla kommer vara borta i tre månader på våren så e det spännande men tråkigt för oss som blir borta från vår nillis som saknas redan efter en vecka borta hos pojkvännen.

Nej nu ska jag nog gå och snurra ihop ngt i köket och ta fram kvällsmaten så den hinner tina ordentligt.

have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0