110127

Ja nu var det ett tag sen jag skrev… fy på mig, dagarna har tuffat på som vanligt och jag har helt enkelt inte orkat slagit på datorn när jag har kommit hem.

Idag är jag ledig och det e underbart väder ute vilket betyder att vi har varit ute i två timmar, ingen känsel i fingrarna kvar :P

sitter och chattar med finaste suss om allt möjligt, men framför allt att man måste ta steget till att göra ngt nytt och oväntat med sitt liv, trivs man inte på jobbet så kan man säga upp sig och söka nytt. det löser sig alltid, och oftast har man släkt och vänner som alltid ställer upp på en.

får se om jag orkar koppla in mbl så det blir lite bilder från omskyltningar på jobbet sen :D

jag älskar verkligen mitt jobb och känner mig glad och lycklig när jag går dit och så tycker jag att alla borde få känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0