110210

Elller INTE!
Har ju ökad dos av hormonerna för att man ska få ut så många ägg som möjligt vid äggutplocket som för övrigt är prellbokat på måndag.
Och ja jag blir arg för inget ledsen för inget osv… så idag på min lediga dag har jag varit supertrött, och suttit och gråtit framför alla program som fanns på tv där det var lite sorligt eller ngt… serie eller verklighet spelar ingen som helst roll..Jag mår lite illa på morgonen, oxå en underbar biverkning av sprutorna jag tar för att förhindra ägglossning… och min mage ser ut som en nåldyna med blåmärken och nålstick och här om dagen så lyckades jag pricka en blodåder i magen så nu har jag ett hellokitty plåster på magen :D så nu väntar jag med spänning oro och ångest… ska bli skönt att få det överstökat, håller tummar och tår att det kommer att fungera och att v.47 så kommer jag och hjärtat att befinna oss på BB :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0