110224

Ja nu var det en vecka sedan jag gjorde ägginsättningen såhär såg det ut då dom satte in det lilla


Helt otroligt vad man kan göra med dagens teknik.
Så nu hoppas vi att det har fortsatt att växa, svaret får vi den 7mars och det känns huur långt dit som helst :)
Alla frågar om jag känner ngt men nej det tycker jag inte, det som kanske är att jag e trött jämt,  men det kan ju vara alla hormoner som man har proppat i sig i två veckor.
Inga biverkningar från medicinen jag tar nu heller så helt underbart.
Igår fick min kusin en liten pojke, jättesöt och hur mkt hår som helst :D

Ngt annat spännande är att min lilla Nilla ska ha valpar den 10 mars om dagarna har räknats rätt så snart får vi lämna bort henne till uppfödaren och nu börjar hon bli lite rund om magen :) så sött, Pappa Lasse och valparna kan man se på http://reedbank.se/
Idag har vi tagit det lugnt jag och hundarna, förutom att lector lyckades slita sönder sitt halsband och springa och tjaffsa mot grannhundarna så har dagen gått bra, vi har legat i soffan och kollat på tv, nilla tyckte att hon skulle ligga på min mage för soffan e ju så liten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0