110303

Nu har jag ledsnat, humörsvängningar som bara den OCH idag kom mensen så jag antar att det inte blir ngt, dock står det i foldern som vi fick hem att man kan ha lite blödningar och att man ska vänta tills dagen man ska testa iallfall… hmpf.. så nu skiter jag i dethär känns det som det kommer ju iallfall inte fuingera, ska tvinga iväg älsklingen till rusta innan jobbet imorgon så ska han få tapetsera över väggmålningen för nu skiter jag i dethär, känns som det inte kommer fungera så varför hålla på, fanns mkt snygga tapeter på rusta nu, favoriten är ju solklart denna snygging för bara 169kr/rulle

Vad rummet ska bli vet jag inte riktigt, kontor/tvspelsrum kanske så gör man om det nuvarande tvspelsrummet till gästrum, så har vi ett rum kvar och där måste pianot vara så kanske man ska ha en liten sy ateljé där inne med ett bra bord och så eller en walkincloset kanske.. vem vet vad som händer i det rummet nu ska vi fixa i det föredetta tilltänkta barnrummet först och främst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0