110304

kollar igenom gravidtecken….

Kategori: Barnlängtan, Okategoriserade
Inga Kommentarer

stod på familjeliv en tråd som denna:
Fyller i lite och ser vart vi hamnar.

SYMTOM SOM DU KAN HA SOM GRAVID!

[] Svullen mage
[] Vita flytningar
[] Genomskinliga flytningar
[] Huvudvärk
[] Illamående
[X] Hunger – men å andra sidan är jag alltid hungrig
[] Ingen matlust
[] Svettningar
[] Glad
[X] Deppig/ledsen
[X] Humörsvängingar
[] Molvärk
[] Förändrar färg i underlivet
[X] Ömma/känsliga bröstvårtor – hade de två första veckorna efter provrörsbefr
[X] Stickningar/hugg i livmodern
[] Nidis
[] Nästäppa
[X] Gasig i magen
[X] Dålig i magen
[X] Hård i magen
[] Bubblar i magen
[X] Sugen på något
[] Finnar
[] Kissnödig
[X] Trött
[] Hög temp
[] Ont i ryggslutet
[] Strålningar/ilningar mot ljumsken
[] Metallsmak i munnen
[] Större bröst
[] Ont vid sex
[] Yrsel
[X] Fryser
[] halsbränna
[] Sjukdomskänsla
[] Synliga ådror på brösten
[] Törstig
[] Drömt att du plussat

Men men, drömt att jag plussat herre gud, nej jag drömmer skitkonstiga drömmar nu inatt vart jag till exempel brännmärkt på armen och det gjorde skitont kan jag ju bara säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0