110307

Ja det blev inget tyvärr den här gången heller, nu ger vi upp.
jag har börjat tro att det inte är meningen att det ska finnas en Izabella Maria Elise eller en Karl Henrik Micael, inte några nätter med barngråt eller barnskratt som kommer finnas i huset eller små tassande fötter på julaftonsmorgon till granen…
men men jag är glad att jag har min älskling, nu ska det bara bli nästa jobbiga steg att berätta för släkten att det inte kommer att bli några barn hos oss…
usch vad vi bor alldeles för stort då, fem rok till två pers och två hundar :D och för att inte glömma mina 6 underbara små katter. men nu börjar planerna på att göra om mitt gamla rum till en walk in closet och nickes gamla rum blir kontor/tvspelsrum och så har vi ett rum som vi inte vet vad det blir än men vi kommer säkert på ngt, mitt piano kan ju stå där inne för det tar ju så väääldans stor plats :D

Och börjar med planerna på ett bröllop istället som just nu håller på att göras om till ett litet mysigt med dom närmaste släkt och vännerna bara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0