110322

Ja hallå vad är nu detta, efter att ha varit hur nöjd som helst med den måntliga röda ”veckan” som för min del inneburit två dagar så har jag mens IGEN efter två veckor, efter senaste som varade en hel vecka dessutom!!!!! ogillas starkt, men det e väl säkert alla hormoner som ställer till det men USCH!!! allmänt irriterad :P

Annars så har det inte hänt mkt, jobbar ju mitt mördarpass på 16 dagar i sträck, dag 16 imorgon så på torsdag så e det soooovtajm som gäller och en långprommis med hunden i det fina vädret som jag har beställt.

jobbade min första helg på arken zoo vid råbyleden i lördags och söndags och det var skitkul! med finaste suss :D känner mig lite dum som springer och frågar henne om saker hela tiden, om fisk å fågel osv… och kassan framför allt. sorry gumms :) man är ju så van att kunna det mesta som man frågar efter, får se hur det går nu på söndag när man ska jobba med ledningen från arken, arken vid råbyleden har nämligen blivit årets arkenbutik av alla arken i sverige. COOLT! så massa jippon som ni inte får missa :D

Nu ska vi iväg till pizzerian men jag är duktig och har valt avocadosallad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0