110324

idag var vi och gick runt trollberget, det är väldigt långt, men härligt i detta väder som har varit, kom man bara in i skogen så var det ju hur varmt som helst, jag som bylsat på mig termosar och vinterjacka eftersom det blåste storm ute.. tji fick jag som svettades bort halva min vikt kändes det som :P
Skulle prova att släppa lector helt lös, vilket inte är ngt som hör till vanligheterna eftersom han sticker så fort han fattar det, MEN efter alla timmar med träning verkar det ha gått upp ett ljus i Lector att man faktiskt ska kolla om mamman är med hela promenaden och inte springa så långt bort att man tappar bort henne, hade dock hotdogs till min hjälp men så fort han försvann så gömde jag mig eller gick åt ett annat håll och det hjälpte faktiskt, gäller bara att ha lite is i magen :)


Lector och älsklingen på isen 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0