110429

har just suttit och asgrinat till nästa veckas greys, varning alla er som ser det e ett gråt program till max!
Världen är orättvis, jag och min sambo blir aldrig gravida och nu när jag ska göra mitt andra ivf så har jag ingen ägglossning!!!!!!! ringer till fertilitestkliniken och sköterskan i telen säger att så kan det vara och att man får prova några månader innan man kan se om det verkligen inte fungerar!!! så om ett halvåar om du inte har ägglossning kan vi kolla på ngt som kan hjälpa, ETT HALVÅR!!!!! In my as att jag tänker vänta så länge vill ha barn nu eller jag ville ha barn för tre år sedan redan men det vill ju sig inte.. helvetes skit. ursäkta mig kära läsare men så känner jag.
NU tänkte jag think outside the box och boka ett besök på Pans kinesiska klinik och se vad det kan vara för ngt.. kan alltid hjälpa att försöka allt, hoppas man får tid snabbt och att det fungerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0