110505

som jag har väntat såååå länge på, den har säkert funnits ute ett tag men jag e lite seg på att leta fram nya böcker men nu är den här, eller inte hemma hos mig än men om några dagar så men det är boken Dead Reckoning av Charlaine Harris, fortsättningen på Sookie Stackhouse serien :D Lycklig :D tänk att man kan bli glad av så lite sen hittade jag även lite till böcker, Kristina Olsson har släppt en ny deckare och Stephenie meyer hade släppt ngn ny twilight bok så det blev lite sånt med. :D längtar sååååå gillar ju att läsa, nu läser jag Committed av Elizabeth Gilbert, gillade ju första boken eat, pray, love så då kändes det som ett måste att läsa fortsättningen :) så nu väntar jag hem mina böcker från adlibris, tycker att det e så smidigt att beställa på nätet så det finns inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0