110509

Idag var jag inte till stan för att träffa finaste Sara och Edvin. Först gick vi till engelska parken och picknickade lite och Edvin lekte lite i sandlådan, som var under all kritik ;)
Sen gick vi till stadsparken där det blev lite mjukglass och bus i lekparken. Superhärligt väder bjöds det på och det klagar jag inte på :D

Annars är det sådär, ska inte bli värsta neggo inlägget men har så ont i foten, inge kul alls, kan inte mitt d-vitaminförråd ara hoppa upp över den godkända gränsen så det e bra igen??

Mensen kom idag, så nu hoppas jag att jag ska få ägglossning denhär månaden, tror inte på gud men jag ber varje kväll att vi ska få ett plus i år, så finns det en gud där uppe så blir det så annars så finns han inte. kort och gott.. så svårt är det inte att ge mig en liten med alla behandlingar som vi (jag) går igenom, han får ju rejäl hjälp på traven och med tanke på att han lyckades med jungfru maria utan ngn som helst inverkan såååå, ja inte så svårt med andra ord! så om 14 dagar vill jag ha ägglossning och sen ska det frysta ägget in och det ska fastna i livmodern.. punkt slut.. *bestämma*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0