110511

veckan började bra med en dejt med finaste sara och edvin. sen på kvällen fick ag för mig att kolla på en unge i minuten på kvällen, johan jobbar själv så jag är ensammen denna vecka.. stoooort misstag av mig, då jag bryter ihop totalt när jag tittar på förlossningsprogram eftersom det känns som att jag aldrig kommer vara där och det gör så ont i hjärtat.så jag grät hela kvällen och mådde skit dagen efter. Blä helt enkelt, sen så heter var och varannan åhh nu är det älska ditt barn vecka klistra in detta om du har världens finaste bar.. *KRÄKAS PÅ* Bra att du har barn håll det för dig själv jag vill inte veta.. helvete… usch blä….. som sagt en kräkvecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0