110525

Ja vad har hänt hos mig denna vecka då, i lördags åkte vi iväg på kryssning, hade jättekul, supertrevliga och goa människor, ser nog bättre ut  än vad jag gett mig credd för, ser ju mig som en ful liten mus oftast, fick så många komplimanger att jag nästan tror att jag ser lite bra ut :P men annars så det som händer på båten stannar på båten :) vi hade askul iallfall och jag längtar redan efter en repris :) kan hända att man åker ner till Oxelösund och hälsar på lite i sommar :D

Tycker dock att hag ser tjock och fet ut i ansiktet, uscha hur tränar man bort det??

Chloé mitt hjärta har blivit påkörd och det var tyvärr så illa att hon behövde avlivas. :( nu ska vi begrava henne på favvoplatsen vid syrenen.

Veterinären hade tyckt hon var jättefin och go, Johan fanns med henne och hon somnade in i hans famn 110523 13,30 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0